به گزارش ميراث‌آريا( CHTN)، \"دکتر مرتضي طالع\" در اين همايش بازاريابي صنايع‌دستي را فرايندي مديريتي دانست و گفت: فعاليت‌هاي سازمان‌يافته و پيش‌بيني شده و تامين خواسته‌هاي موجود و بالقوه مشتريان با شيوه‌هاي موثرتر از ساير رقبا نقش اساسي در بازاريابي صنايع‌دستي ايفا مي‌کند.

وي با اثربخش خواندن توليدات صنايع‌دستي بر افزايش توليد ناخالص ملي تصريح کرد: رابطه صنايع‌دستي با اقتصادملي و اثربخش بودن اين توليدات بر افزايش توليد ناخالص ملي براي جذب مشتري از اهميت زيادي برخوردار است.

طالع با بيان اينکه گيلان از ظرفيت‌هاي مناسبي براي ارتقا هرچه بيشتر صنايع‌دستي برخوردار است، يادآور شد: با افزايش توليد و توان مالي هنرمندان حمايت از صنعتگران را در دستور کارخود قرار داده و برنامه‌هاي فني بازاريابي را پيش‌بيني کرد.

وي سه قدم اساسي بازارشناسي، بازارسازي و بازارداري را در اين راستا موثر دانست.

112/



انتهای پیام/

کد خبر 1386061935